ブログの紹介
塩猫 忍

Author : 塩猫 忍


 ホームページ『shioneko's』の附属ブログ「忍日和 3」へようこそ。

 本ブログは HP の主である Shinobu "Lucy" Shioneko が、日々感じたことなどをつれづれなるままに記すブログであります。

 本ブログの表示レイアウトは、ブラウザー Mozilla Firefox に最適化しています。他のブラウザーを使用して表示する際は、レイアウトが崩れる場合があります。

 本ブログの最狭表示保証解像度は 1024 PX (width) であります。

  PC版

本月の投稿状况
11 | 2019/12 | 01
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
アーカヰヴ
RSS Feed
 RSS
Powered by FeedBurner
Powered by FC2







記亊カテゴリー
本ブログ内 記亊檢索
最近のコメント
最近の貨物車後退 (TB)
Shioneko's Link
Shioneko - about.me
shioneko - about.me


* Past Weblog *
忍日和 2 - Shinobu Biyori 2
忍日和 1 - Shinobu Biyori 1
他のサヰトへのリンク
にほんブログ村 へ

作家・響由布子氏のブログ へ

黄色のにゃんこ へ
Get Firefox
QR Code
QR

情報の安全を確保しましょう

塩猫 忍さん ― 情報の安全を確保しましょう

このメッセージは情報の安全の確保に関する定期確認です。安全な
パスワードを使用することは、Facebookアカウントを守るための
方法の1つです。パスワード作成のベストプラクティスを是非ご確
認ください。

情報の安全を確保しましょう

Facebook
https://ja-jp.facebook.com/

記亊檢索タグ:情報の安全を確保しましょう 定期確認 パスワード ベストプラクティス フェイスブック Facebook 

動画を処理中です

動画を処理中です

投稿の動画は現在処理中です。処理が完了し、投稿が閲覧可能になり次第お知らせが送信されます。

shio_6229.jpg

動画の準備ができました。こちらから見ることができます。

shio_6230.jpg

Facebook
https://ja-jp.facebook.com/

記亊檢索タグ:動画を処理中です 処理 投稿 動画 フェイスブック Facebook 

ページはご利用いただけません

このページはご利用いただけません

リンクに問題があるか、ページが削除された可能性があります。

ページはご利用いただけません

Oops!!

Facebook
https://ja-jp.facebook.com/

◆關聯記亊
コンテンツはご利用いただけません (2016-12-29 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2854.html


記亊檢索タグ:このページはご利用いただけません フェイスブック Facebook 

このコンテンツはご利用いただけません

このコンテンツは現在ご利用いただけません

このリンクは有効期限切れとなっているか、ページの設定により閲覧できなくなっている可能性があります。

コンテンツはご利用いただけません

Oops!!

Facebook
https://ja-jp.facebook.com/

◆關聯記亊
このコンテンツは表示できません (2016-12-12 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2819.html
このコンテンツはご利用いただけません (2016-12-10 0600)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2817.html
このコンテンツは表示できません (2016-11-06 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2754.html
このコンテンツは表示できません (2016-08-25 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2616.html

記亊檢索タグ:このコンテンツは現在ご利用いただけません ご利用いただけません フェイスブック Facebook 

このコンテンツは表示できません

このコンテンツは表示できません

リクエストされたコンテンツは現在表示できません。一時的に利用できなくなっているか、リンクの期限が切れたか、このページを見る権限がない可能性があります。

このコンテンツは表示できません

Oops!!

Facebook
https://ja-jp.facebook.com/

◆關聯記亊
このコンテンツはご利用いただけません (2016-12-10 0600)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2817.html
このコンテンツは表示できません (2016-11-06 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2754.html
このコンテンツは表示できません (2016-08-25 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2616.html

記亊檢索タグ:このコンテンツは表示できません フェイスブック Facebook 

このコンテンツはご利用いただけません

このコンテンツは現在ご利用いただけません

このリンクは有効期限切れとなっているか、ページの設定により閲覧できなくなっている可能性があります。

このコンテンツはご利用いただけません

Oops!!

Facebook
https://ja-jp.facebook.com/

◆關聯記亊
このコンテンツは表示できません (2016-11-06 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2754.html
このコンテンツは表示できません (2016-08-25 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2616.html

記亊檢索タグ:このコンテンツは現在ご利用いただけません フェイスブック Facebook 

動画の処理中

動画の処理中

動画を現在処理中です。完了時にお知らせが送信されます。

shio_5725.jpg

終わったら知らせてくれるのであるな。
では、待っていよう(⌒_⌒)

Facebook
https://www.facebook.com/

記亊檢索タグ:動画の処理中 処理 投稿 動画 フェイスブック Facebook 

このコンテンツは表示できません

このコンテンツは表示できません

リクエストされたコンテンツは表示できません。一時的に利用できなくなっているか、リンクの期限が切れたか、このページを見る権限がない可能性があります。

このコンテンツは表示できません

Oops!!

Facebook
https://ja-jp.facebook.com/

◆關聯記亊
このコンテンツは表示できません (2016-08-25 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2616.html

記亊檢索タグ:このコンテンツは表示できません フェイスブック Facebook 

ご利用いただけません

このページはご利用いただけません

リンクに問題があるか、ページが削除された可能性があります。

ご利用いただけません

Oops!!

Facebook
https://ja-jp.facebook.com/

記亊檢索タグ:Facebook フェイスブック 

このコンテンツは表示できません

このコンテンツは表示できません

リクエストされたコンテンツは表示できません。一時的に利用できなくなっているか、リンクの期限が切れたか、このページを見る権限がない可能性があります。

このコンテンツは表示できません

Oops!!

Facebook
https://ja-jp.facebook.com/

記亊檢索タグ:このコンテンツは表示できません フェイスブック Facebook 

Friend Request

本文は使い囘しだな、コレの(苦笑)。
細かいところを變えつつ、撒いているのだろう。

差出人が "FaceBook" って... 大胆であるな(苦笑)。


**********

差出人: “FaceBook” <xvqavmwjri@pbylpzioxu.com>
宛先: “Shinobu Lucy Shioneko” <私のアドレス>; <valdez_g_juan@hotmail.com>
件名: Friend Request

BABE... I guess your not getting any of my email huh? ive been tryign to email u so many times but this dam laptop is such a piece of garbage and keeps freezing.. anyways how u been?

In case u dont know who this is its ME Remy.. we used to chat a bit on facebook and then I think u deleted me :( haha.. anyways guess what... I got 2 things to tell u.. both good news.. 1) im single now.. yup me and my bf broke up about 3 months ago... and 2) guess where im moving? RIGHT EFFING NEAR U.. lol... ur actually the only person im gonna know there.. well 3 cousins too but i cant chill with them lol..

I remember when we chatted u told me u thought i was cute and u wanted to chill so now we finally can HAHA! im kinda scared to move.. im hoping this email addy is still the one you use and u can chat with me ebfore i get there.. maybe even help me move my shit in...are u still on facebook? i cudnt find ui was soo confused... anyways im gonna need someone to show me the town and take me out so u better be around bebe...

We only chatted a couple times but i remember thinking to myself i wanted to get ot know u better when i was single..a nd i thoguth u were cute too but cudnt tell u cause i wasnt single lol... ok so more info about me.. well im 23.. virgo.. love the outdoors and love to socialize, go out for drinks, restaurants, movies etc.. travel.. i have a lil kitty named
BOO and i luv her to death... uhhh oh im a super horny gurl too but every gurl is they just wont admit it. so ilove watching p0rn and all that.. love sex etc blah blah blah...who doesnt..

I really hope we get a chance to chat for a bit either online or on the fone before i get there enxt week.. i hope u remmeber me and still wanna chill and arent married yet lol.. OH YA also.. i need to find a job when i get there..

Do u have any hookups or know anybody hiring? id LOVE to work in a bar or osmehting like that...really anythgin cause my current job is fun and all.. and technically i CUD keep doign it but i want a change.. I currently work from home and well thats cool but i need ot be out meeting people.. oh wait. I dont think i ever actually told u what i did? hmm shud i......???? ok WELLLL... and dont get all weirded out on me.. I work on a webcam chat community site and i get paid to chat with people and get naked HHAHA... BOMB right :)? I KNOW.. like i figure iim horny anyways why not get paid to chat with people and play with myself heheh...anyways i hope u dont look down on that and NO THATS NOT WHY IM CONTACTING U RELAX URSELF lol... I actually need help once i move and i remembered u live there so im reaching out....like i said before this computer is a complete piece of CRAP and freezes NON STOP.. Ive tried ot send this email to u maybe 3 times already and im hopign this time i can hit SEND before i run into trouble lol..

ANYWAYS.. heres the deal....every month natalie (my boss) gives each of us 3 VIP codes to give out to whoever we want.. so with this code u can lgoin to watch me at work for free and dont have to pay like everyone else... the only way i can give u one of the codes (so we can chat) is if you absolutey DO NOT give it out to anyone else and u ONLY USE IT FOR URSELF... i only get 3 a month and she gets pissed if more than 3 people use them so DONT SHARE IT MISTER... i figured u cud always email me back instead but my email account doesnt even let me login half the time.. so the bets palce ot chat me is my chat room...

If theres anyone else logged in when u sign in ill boot them out.. but remember DONT SHARE THIS PASSWORD PLEASE BABE IM BEGGING U.. I TRUST U... im online most of the day now to try and save money for my move.. also since im in such a huge debt already form my student loan :( I really thingk we need to chat before i get there and make sure u evern remember me hahha.. anyways ive rambled on and on now and ur probably soooo annnoyed with me so ill stop now.. im gonna go start work.. I really hope u come chat me. it wud make my day and releive a lot of my stress about the move... REALLY i mean that....anyways once i see u in insdie ill shoot u myc ell number and u can gimme yours.. If u dont wanna come chat i understand but its really the only palce to find me now days.. If u email me abck ill probably get it once i get there after my internet is setup so about 2-3 weeks fomr now.. but im hopign to see u in my chat room.. rmemeber its 100% free with this code im gonna give u.. just DONT GIVE IT OUT OR ILL KICK U IN THE BALLS INSTEAD OF LICK U IN THE BALLS WHEN IS EE U hahahahha...k babe im out for now... chat ya soon.. kisses xoxo Remy.

ADDME AS A CONTACT ON WHATSAPP SO WE CAN CHAT -->  1910-24-0265

**********


しないよ、チャットなんか(苦笑)。


◆關聯記亊
お誘い (2015-10-05 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2052.html
お誘い (2015-09-14 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-2016.html
re: (2014-12-21 0300)
http://shinobushioneko.blog.fc2.com/blog-entry-1595.html


記亊檢索タグ:Remy Chat Facebook 

メッセージがあります

メッセージがあります

FB風だねぇ。

あるの!? メッセーヂが。
何かウザヰな(苦笑)。

記亊檢索タグ:FB メッセージ Facebook 

re:

スパムではないけれども、面白いのが來たので (⌒_⌒)


- - - - - - - - - -

差出人: "Facebook" <higuhpdl@imzijkvsxvmn.com>
件名: re:
本文:

BABE... I guess your not getting any of my email huh? ive been tryign to email u so many times but this dam laptop is such a piece of garbage and keeps freezing.. anyways how u been? In case u dont know who this is its ME Adriana.. we used to chat a bit on facebook and then I think u deleted me :( haha.. anyways guess what... I got 2 things to tell u.. both good news.. 1) im single now.. yup me and my bf broke up about 3 months ago... and 2) guess where im moving? RIGHT EFFING NEAR U.. lol... ur actually the only person im gonna know there.. well 3 cousins too but i cant chill with them lol.. I remember when we chatted u told me u thought i was cute and u wanted to chill so now we finally can HAHA! im kinda scared to move.. im hoping this email addy is still the one you use and u can chat with me ebfore i get there.. maybe even help me move my shit in...are u still on facebook? i cudnt find ui was soo confused...anyways im gonna need someone to show me the town and take me out so u better be around bebe... we only chatted a couple times but i remember thinking to myself i wanted to get ot know u better when i was single..a nd i thoguth u were cute too but cudnt tell u cause i wasnt single lol...ok so more info about me.. well im 23.. virgo.. love the outdoors and love to socialize, go out for drinks, restaurants, movies etc.. travel.. i have a lil kitty named BOO and i luv her to death... uhhh oh im a super horny gurl too but every gurl is they just wont admit it. so ilove watching p0rn and all that.. love sex etc blah blah blah...who doesnt.. I really hope we get a chance to chat for a bit either online or on the fone before i get there enxt week.. i hope u remmeber me and still wanna chill and arent married yet lol.. OH YA also.. i need to find a job when i get there.. do u have any hookups or know anybody hiring? id LOVE to work in a bar or osmehting like that...really anythgin cause my current job is fun and all.. and technically i CUD keep doign it but i want a change.. i currently work from home and well thats cool but i need ot be out meeting people.. oh wait. i dont think i ever actually told u what i did? hmm shud i......???? ok WELLLL... and dont get all weirded out on me.. i work on a webcam chat community site and i get paid to chat with people and get naked HHAHA... BOMB right :)? I KNOW.. like i figure iim horny anyways why not get paid to chat with people and play with myself heheh...anyways i hope u dont look down on that and NO THATS NOT WHY IM CONTACTING U RELAX URSELF lol... i actually need help once i move and i remembered u live there so im reaching out....like i said before this computer is a complete piece of CRAP and freezes NON STOP.. ive tried ot send this email to u maybe 3 times already and im hopign this time i can hit SEND before i run into trouble lol.. ANYWAYS.. heres the deal....every month natalie (my boss) gives each of us 3 VIP codes to give out to whoever we want.. so with this code u can lgoin to watch me at work for free and dont have to pay like everyone else... the only way i can give u one of the codes (so we can chat) is if you absolutey DO NOT give it out to anyone else and u ONLY USE IT FOR URSELF... i only get 3 a month and she gets pissed if more than 3 people use them so DONT SHARE IT MISTER... i figured u cud always email me back instead but my email account doesnt even let me login half the time.. so the bets palce ot chat me is my chat room... if theres anyone else logged in when u sign in ill boot them out.. but remember DONT SHARE THIS PASSWORD PLEASE BABE IM BEGGING U.. I TRUST U... im online most of the day now to try and save money for my move.. also since im in such a huge debt already form my student loan :( I really thingk we need to chat before i get there and make sure u evern remember me hahha.. anyways ive rambled on and on now and ur probably soooo annnoyed with me so ill stop now.. im gonna go start work.. i really hope u come chat me. it wud make my day and releive a lot of my stress about the move... REALLY i mean that....anyways once i see u in insdie ill shoot u myc ell number and u can gimme yours.. if u dont wanna come chat i understand but its really the only palce to find me now days.. if u email me abck ill probably get it once i get there after my internet is setup so about 2-3 weeks fomr now.. but im hopign to see u in my chat room.. rmemeber its 100% free with this code im gonna give u.. just DONT GIVE IT OUT OR ILL KICK U IN THE BALLS INSTEAD OF LICK U IN THE BALLS WHEN IS EE U hahahahha...k babe im out for now... chat ya soon.. kisses xoxo Adriana CLICK OR COPY AND PASTE THIS FREE VIP LINK INTO YOUR BROSWER ------> http://www.アダルト系アドレス.com Dont be shy you can send me a text here 213-番號-7599 I'm also on yahoo messenger add me at http://tinyurl.com/短縮されたアドレス I'm waiting for you baby.

- - - - - - - - - -


熱いねぇ。
色々な意味で熱いねぇ(苦笑)。

記亊檢索タグ:Adriana Chat Facebook 

Facebook、落ちる

Sorry, something went wrong.

We're working on getting this fixed as soon as we can.

Facebook、落ちる

昨日 19 日は、久し鰤に落ちたな、Facebook さん。
ニュースになっていたねぇ(苦笑)。

Facebook
https://www.facebook.com/

記亊檢索タグ:Something_Went_Wrong エラー Error フェイスブック Facebook 

Something went wrong

Sorry, something went wrong.
We're working on getting this fixed as soon as we can.

Something went wrong

Oops!!

Facebook
https://www.facebook.com/

記亊檢索タグ:Something_Went_Wrong エラー Error フェイスブック Facebook 

Mozilla Firefox 23.0 Beta 1

 愛用のブラウザー 「Mozilla Firefox」 の Ver. 22.0 Beta 6 を使用していると、Ver. 23.0 Beta 1 のリリースを知らせるウインドウが現れた。

 早速 DL し INST した。

Mozilla Firefox 23.0 Beta 1

Mozilla Firefox 23.0 Beta 1 Mozilla Firefox 23.0 Beta 1 Mozilla Firefox 23.0 Beta 1

shio_2480.jpg

Mozilla Firefox 23.0 Beta 1

Mozilla Firefox 23.0 Beta 1

Mozilla Firefox 23.0 Beta 1

INST 直後、ロケーションバーの周りが異常表示化した。
Facebook Messenger を UNINST すると、元に戻った(Ver.22.0 の表示状態に)。

殘念な改變もあり、ややガッカリである(苦笑)。

Mozilla Japan
http://www.mozilla.jp/
Firefox 23.0 Release Notes
http://www.mozilla.jp/firefox/23.0/releasenotes/
Firefox Preview Release
http://www.mozilla.jp/firefox/preview/

記亊檢索タグ:Firefox Beta 23.0 Facebook_Messenger Preview Facebook Mozilla 

一時的にご利用いただけなくなっています

「一時的にアカウントをご利用いただけなくなっています。」

一時的にご利用いただけなくなっています

Facebook
https://www.facebook.com/

記亊檢索タグ:一時的にご利用いただけなくなっています フェイスブック Facebook 

応答のないスクリプト

応答のないスクリプト

Oops!!

facebook
http://www.facebook.com/

記亊檢索タグ:応答のないスクリプト Firefox Facebook Fx Mozilla 

更新できませんでした

更新できませんでした

申し訳ありませんが、あなたの近況アップデートをすることができません。数分後もう一度試してみてください。

Oops!

Oops!!

Facebook
http://www.facebook.com/

記亊檢索タグ:更新できませんでした フェイスブック Facebook 

アカウントが一時的に利用できません

アカウントが一時的に利用できません

なんですと?(苦笑)

Facebook
http://www.facebook.com/

記亊檢索タグ:アカウントが一時的に利用できません アカウント Facebook フェイスブック 

Facebook に寄越す SPAM

Facebook の SPAM

最近、こういった出逢い系スパムがよく屆くねぇ。
送り先を間違ったのかな?(苦笑)

記亊檢索タグ:Facebook スパム SPAM 

更新できませんでした

更新できませんでした

申し訳ありませんが、あなたの近況アップデートをすることができません。数分後もう一度試してみてください。


Oops!!

Facebook
http://www.facebook.com/

記亊檢索タグ:更新できませんでした フェイスブック Facebook